איטום קירות פנימיים

 
 
איטם קירות פנימיים וחיצוניים היא משימה חשובה בדרך לבית נקי, יבש ואיכותי. כל מבנה צרי להיאטם היטב כאשר ברוב המקרים איטום הקירות נדחקת לפינה מול איטום הגג, אך זהו חלק אינטגרלי מכל איטום כללי ומוצלח. אנחנו באחי אילוז בע"מ נסייע לכם באיטום הטוב ביותר שתוכלו לקבל ונשמח לפרט את כל התהליך, כיצד זה יתבצע, מתי צריך לחדש וכל דבר נוסף שתרצו לדעת.
 

לא רק הגג צריך לקבל איטום ראוי

 
איטום הקירות הוא אחד האיטומים החשובים ביותר שיש כיוון שהוא סופג חלק ניכר מהגשם שיורד בתקופת החורף. אמנם הגג הוא זה שיכול להיות מוצף והקיר מוגן מפני הסכנה הזו, אך חלק נכבד מהמים יכול להגיע אליו גם מהגשם שיתקוף אותו מהצד וגם מהגג עצמו, בנזילות או שיפועים שיכולים להתרחש בכל מצב, כולל נזילות מהמרזבים. כדי להתכונן למצבים כאלו צריך להבין תחילה מה יעלה בגורלו של הקיר אם הוא לא ייאטם ומדוע איטום קירות פנימיים לא פחות חשוב מהחיצוניים.
 

איטום מושלם מכל הצדדים

 
ברוב המקרים הקירות החיצוניים הן אלו שידליקו נורת אזהרה בקרב הדיירים. סביר להניח שבכל דירה הקיר החיצוני יקבל כמות נכבדת של מים ולכן לא נפרט יותר בשלב זה על התהליך ועל החשיבות, אך מדוע איטום קירות פנימיים בכלל צריך להתבצע? ראשית, כדי לקבל בית מוגן לחלוטין גם חלקו הפנימי של הקיר צריך להימרח בחומרי איטום מתאימים, שלא יורגשו כלל כיוון שעליהם ניתן למרוח כל צבע שרוצים ולתלות כל חיפוי או תמונה בלי שום חשש. איטום הקיר כולל פעמים רבות תיקון של נזקי איטום בגלל נזקים שקרו לקיר החיצוני וזהו תהליך חשוב שאנו מבצעים כבר שנים רבות.
 

מה יקרה למבנה ללא איטום ראוי?

 
  • ללא איטום קירות פנימיים הבית שלכם יהיה פחות עמיד מהסיבה שגם האיטום החיצוני עלול להינזק או להתיישן עם השנים. נזקי איטום רבים ימררו את חייכם כמו סימני רטיבות מאיימים שיכולים לעלות לכם לא מעט כסף אם תחליטו להתעלם מהבעיה, וכמובן עובש מעבר לפגיעה האסתטית שלו, הוא מהווה פגיעה תברואתית משמעותית ואך יכול לעורר אלרגיות. אך אחד לא רוצה בית מלא בקטריות וחיידקים ואם אתם לא רוצים לנקות את העובש כל חודש מחדש, זה הזמן לפתרון מוחץ.

  • מלבד הנזקים הללו, איטום קירות פנימיים שומר על הבית שלכם הרבה יותר מבודד גם מבחינה תרמית, דבר שהופך להיות עיקרי וחשוב גם בחורף וגם בקיץ. בידוד נכון יעלה לכם גם פחות כסף בגין החיסכון בניצולה אנרגיה של אמצעי החימום והקירור.
 

לבחור את החברה המתאימה לפעולה

 
 
 
איטום קירות פנימיים היא עבודה שחייבת להתבצע באופן הכי מדויק שיש. רק קבלני איטום מנוסים ומוכרים כמו המקצוענים שלנו באחים אילוז יספקו לכם את מה שאתם צריכים. האיטום חייב להתבצע עם החומרים הכי איכותיים ועמידים שיש וחייב לכלול תיקונים של נזקי האיטום הישנים שיכולים להיות קילופים של צבע, טיח בעייתי ואפילו סדקים שעתידם להיחסם על ידי חומרי איטום שונים או טיוח מחודש. כל הפעולות הללו לא יכולות להתבצע בהקלת ראש ולכן חשוב לבחור בחברה המתאימה. אנו נספק לכם עבודה שקופה ואמינה, עם ליווי מקיף לאורך כל הדרך.