איטום גגות רעפים

 

חייגו עכשיו 072-3225057 והאחים אילוז ישמחו לעמוד לשירותכם!

 

חיים בבית יפהפה עם גג משולש וצריכים לקראת החורף לאטום אותו מחדש?אם אין לכם תעודת אוטמים מוסמכים, השאירו את עבודת איטום גגות רעפים למומחים.איטום גג מרוצף, בדומה לאיטום מרפסות מרוצפות הוא הליך מורכב יותר, כיוון שבניגוד לשיטות איטום אחרות, בגגות מסוג זה לא ניתן פשוט לכסות את רצפת הגג בשכבה אוטמת, כגון זפת, או יריעות ביטומניות. לפיכך, עבודות איטום מסוג זה ניתן לבצע רק באחת משלוש דרכים:

  • איטום גגות ומרפסות לפני הנחת הריצוף
  • הסרת הריצוף לשם ייבוש לחות, ביצוע האיטום והשבת הריצוף למקומו
  • איטום גגות מרוצפים ללא הרמת הריצוף

שתי השיטות הראשונות מספקות את המענה האיכותי ביותר לבעיות רטיבות, אולם הן דורשות תנאים מיוחדים – כגון ששטח העבודה לא יהיה מרוצף עדיין, וכן עבודה מרובה ויקרה יחסית – כגון הרמת הריצוף. השיטה האחרונה יכולה, אף היא, לספק מענה מספק ביותר, אולם יש לזכור כי בעצם האיטום רק חוסם את המרווחים שבין המרצפות.

כמו כן, במקרה שכבר חדרה לחות אל הגג, איטום גג מרוצף באופן זה אינו מציע פתרון למים שחלחלו, אלא רק כולא אותם בפנים. על כן, שיטת האיטום האחרונה טובה בעיקר במקרים בהם מזהים בעיה בשכבת האיטום ומזמינים איש מקצוע לטיפול בבעיה, בטרת נגרם נזק יותר מהותי.
 
 

חומרי איטום גגות ורעפים

 
כשאתם נמצאים בבית, אתם בוודאי רוצים שיהיה לכם נוח ונעים. הדרך להבטיח שכך יהיה היא לדאוג שהחומר ממנו בנוי המבנה בכלל ותקרותיו בפרט יהיה חומר איכותי שמבודד מחום ומקור כאחד.
מכיוון שבבתים פרטיים התקרה היא, למעשה, גגו של הבית, חשוב שהאחרון יהיה בנוי מחומרים חזקים ומבודדים, וכן שהוא יהיה אטום לחלוטין מפני רטיבות. אם בחרתם לגור בבית עם עשוי תקרת רעפים, אין ספק שעשיתם בחירה נכונה לא רק אסתטית אלא נוחה ואיכותית.

החומרים מהם הם עשויים הינם מבודדים נהדרים, ויבטיחו ככל שרק ניתן, שהטמפרטורה בביתכם תהיה נעימה בכל עונות השנה. למרות זאת, ממש כמו כל חומר אחר, גם החומרים מהם הם עשויים, איכותיים ככל שיהיו, יכולים להיפגע כתוצאה מבלאי טבעי ומשחיקה.

כשזה קורה, חשוב להזמין אנשי מקצוע מומחים בתחום של איטום רעפים, על מנת שיחזירו את המצב לקדמותו.
 

כיצד מתבצעת עבודת איטום גגות רעפים?

 
לכאורה, בגלל השיפוע של הבית, לא אמורה להיות בעיה של חלחול מים דרכו אל תוך המבנה. למרות זאת, במקרה בו אפילו רעף אחד נשבר, הרי שמים יכולים לחלחל מיד אל תוך המבנה ולגרום לנזקים לרכוש. במקרה כזה כמובן שגם הבידוד נפגע, ויש להזמין מומחים בתחום על מנת שיבצעו תיקון מקצועי.

התיקון מתבצע בדרך כלל באמצעות רצועות של פיברגלס או חומר מבודד אחר מתחת לרעפים עצמם, מה שמבטיח שהגג יהיה תקין ומבודד כאחד. לעתים יש צורך ביישום של מספר שכבות מבודדות, על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. הדבר נקבע בהתאם לסוג הרעף (בטון, חרס, שינגלס, צפחה, פח), בהתאם למיקום הסדק או השבר וכמובן- בהתאם להחלטת איש המקצוע לגבי העבודה שתספק את התוצאה האיכותית ביותר.

ברר ושאל על ההיסטוריה של החברה. ניתן כיום לברר באינטרנט על היסטוריה של חברה ועל בעיות שמתרחשות בה עם לקוחות. ניתן גם לבקש חוות דעת מאנשים ברשתות חברתיות שהעסיקו חברות אלו בעבר ויש להם ניסיון עם רמת האיכות והשירות שניתנת.

כמו כן, כל חברה יכולה בהחלט לספק המלצות על עבודות שנעשו בעבר לאנשים פרטיים או למוסדות גדולים ומוכרים. זו לא צריכה להיות בעיה גדולה מדי או מסובכת לנפק המלצות שכאלה ללקוח מתעניין.
 

מי האנשים המתמחים באיטום גגות רעפים?

 
רבות אנחנו שואלים את עצמנו מיהם אותם אנשים שאוטמים לנו את הגג והאם הם מסוגלים לעבודה איכותית שתחזיק למשך זמן רב ובאחריות. התשובה אינה מסובכת מדי. חברה להפסקת הנזילות שקיימת זמן רב ומעניקה שירותים לחברות גדולות וקטנות, בוודאי שיש לה נסיון וצוות מקצועי מומחה ברשותה, שיכול לתת מענה לכל מצב שנוצר בשטח ולכל בעיה שצצה אצל הלקוח ולשביעות רצונו.
 

שיהיה לכם חורף חם!

 
אם גם אתם רוצים שהחורף שלכם יהיה חם ונעים, זה בדיוק הזמן להזמין אנשי מקצוע בתחום של איטום גג רעפים. הצוות המקצועי של האחים אילוז יגיע אליכם לביצוע בדיקה מקיפה של הגג, ויבצע עבודת בידוד באמצעות החומרים הטובים ביותר הקיימים היום בשוק.
 

לקבלת מידע נוסף אודות איטום גגות רעפים צרו עמנו קשר ונדאג שהחורף שלכם יהיה יבש עד הגג!

 
איטום גג ושיפוץ גגות